lørdag 12. mars 2016

Ukentelig Blogg?

Denne uken fikk jeg beskjed fra læreren om at jeg må starte å blogge om hva jeg gjør på skolen ukentelig, så dette skal jeg da gjøre mitt beste på å klare. Dette kan være en fin måte både for meg å gå igjennom hva jeg lærer iløpet av en uke, og for lærerne til å få se hva jeg får med meg.

BOKS

Vi har nettopp blitt ferdig med å designe en boks, om skal inneholde en valgfri gjenstand. Der har jeg laget en boks til fargeblyanter, spesielt designet for små barn, som gjerne syntes det er gøy å tegne. I tillegg til dette har vi fått i oppgave at vi skal ta bilde av esken, og lage en plakat for å selge den.

I et annet mediefag har vi blitt satt sammen i grupper der vi skal lage reklamefilmer for en annen sin boks (en annen i klassen sin boks, men ikke en i gruppen). Da kom jeg på en gruppe der vi skulle lage reklame for en parfyme.




Death Trip

Utenom å jobbe med boksen har vi også jobbet med DeathTrip i PFO. Der har vi komet opp med ide'en om at en flaske med alkohol e ri retten for fyllekjøring. Vi har enda en del igjen med tanke på at vi må levere det inn neste fredag, men her er et par bilde rav hva vi har gjort hittil
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar